Bedrijfsnieuws

Triflex BV viert 25-jarig bestaan in Nederland

Specialist in vloeibare kunststoffen presenteert nieuwe huisstijl tijdens Week van de Bouw en Infra Relatiedagen. Triflex BV viert haar 25-jarig bestaan in Nederland. De specialist in vloeibare kunststoffen heeft zich in die tijd ontwikkeld tot een landelijk opererende adviesorganisatie op het gebied van vloer- en afdichtingssystemen en markeringen. Ter ere van het jubileum presenteert het bedrijf een vernieuwde huisstijl tijdens de Week van de Bouw, die plaatsvindt van 9 tot en met 13 februari in de Jaarbeurs Utrecht. En tijdens de Infra Relatiedagen op 10 tot en met 12 februari in de Evenementenhal Hardenberg. De nieuwe stijl sluit aan bij de huidige tijdsgeest en de vernieuwde rol van Triflex.

De systemen van Triflex, een van oorsprong Duits bedrijf, zijn al bijna 40 jaar succesvol. 25 jaar geleden, in 1990, vestigde Triflex BV zich als zelfstandig bedrijf in Nederland. In die tijd heeft de rol van het bedrijf zich ontwikkeld. Kees Kalis, algemeen directeur, verklaart: "De markt vraagt tegenwoordig heel nadrukkelijk om advies en proactief meedenken. We investeren dan ook in ervaren specialisten met uitgebreide kennis van techniek, bouwprocessen, wetgeving en protocollen." Bij het leveren van duurzame oplossingen voor afdichtingen, trekt Triflex samen op met opdrachtgevers, applicateurs en onderaannemers. Kalis: "Vandaar ook de keuze van onze nieuwe pay-off: 'Let's make solutions last'."


Innovaties

Triflex introduceerde de afgelopen jaren veel nieuwe producten en systemen. Enerzijds gaat het om innovaties die de kwaliteit van afdichtingen en markeringen verder verbeteren. Zoals de verspuitbare Metal Primer en Metal Coat, waarmee staaldaken nog grondiger kunnen worden beschermd. En Asphalt Repro waarmee wegbeheerders binnen korte tijd, duurzame reparaties aan het wegdek kunnen verrichten. Anderzijds heeft het bedrijf producten en tools geïntroduceerd die het gemak van de applicateur vergroten. Bijvoorbeeld de tweecomponenten variant van ProFloor RS, een duurzame gietvloer op basis van PMMA hars. Het voorgemengde systeem levert de applicateur aanzienlijke tijdswinst op. Bovendien is met een uitbreiding van het kleurenpalet en de introductie van Triflex Creative Design, de keuze in afwerkingsmogelijkheden behoorlijk vergroot.


Presentatie vernieuwde huisstijl

Triflex BV presenteert de innovaties tijdens de Week van de Bouw en de Infrarelatiedagen. De stands hebben een frisse nieuwe stijl. Kees Kalis: "Onze huisstijl bleef achter bij die nieuwe rol van het bedrijf. Daarom hebben we een restyling doorgevoerd die we met veel plezier introduceren". In de loop van dit jaar blikt Triflex meerdere keren terug op het 25-jarig bestaan. Zo gaat het bedrijf op bezoek bij projecten uit de begintijd. Relaties en geïnteresseerden kunnen dit onder meer volgen via de sociale kanalen van Triflex BV.



Dit artikel komt uit PARKEER24

Deel dit artikel

Geplaatst door

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Inschrijven