Whitepaper

Inspiratiebrochure: I love P

De media staan bol van berichten over parkeren en parkeertarieven. Betaald parkeren zou klanten wegjagen. Gratis parkeren staat in de ogen van velen gelijk aan service, en wordt daarmee vaak als wondermiddel gezien om klanten te lokken. Maar parkeren is geen doel op zich, men komt niet naar het centrum om ‘lekker te parkeren’. Parkeren kan mogelijk wél een rol spelen in de positieve beleving van de klant.

Het initiatief ‘I love P’ heeft in het afgelopen jaar met verschillende initiatieven bekeken en onderzocht hoe parkeren een positieve bijdrage kan leveren aan de customer journey.


Aftrap op Parkeer24Jaarcongres 2015 met sessie I love P
In deze sessie hebben parkeerprofessionals onder leiding van NRW en SOAB nagedacht over de rol van parkeren in de customer journey.


Afstudeerscriptie van NHTV student Marjolein Cox, studierichting leisure management
Marjolein heeft onderzocht welke waarden belangrijk zijn om het hele parkeren leuker te maken


Studieweek Fontys Hogeschool voor de kunsten
Redefining the parking experience: studenten van de FHK brachten met hulp van design thinking design en retail bij elkaar en kwamen met
verrassende ideeën.
 

Onderstaand kunt de inspiratiebrochure gratis downloaden.
De inspiratiebrochure is een initiatief van NRW en SOAB, met bijdragen van Fontys Hogeschool voor de kunsten Tilburg, NHTV Breda en PARKEER24.

 

Inspiratiebrochure-I-love-P.pdf
beschikbaar voor iedereen
Download



Dit artikel komt uit PARKEER24

Deel dit artikel

Geplaatst door

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Inschrijven